• ثبت نام در همایش و ارسال مقاله
    • سامانه داوران
امروز : 30 شهريور ماه 1402
چهارمين کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
Conference...
  • صفحه اصلی
  • درباره همایش
    • معرفی همایش
    • محورهای همایش
    • ساختار سازمانی همایش
      • شوراء سياست گذاري
      • شوراء علمي كنفرانس
      • شوراء اجرايي كنفرانس
      • شوراء امور بين الملل
      • دبيرخانه كنفرانس
    • تاریخ های مهم
    • گالري عکس
    • پوستر همایش
    • اعضای کمیته علمی
  • ثبت نام و ارسال مقاله
    • ثبت نام در سامانه کاربران
    • ورود به سامانه کاربران
    • هزینه های ثبت نام
    • راهنمای نگارش و ارسال مقاله
  • اطلاع رسانی
    • اخبار
    • فایل ها
    • پرسش هاي متداول
    • تابلوی اعلانات
  • پيوند ها
    • سایت های مفید
  • راه ارتباطی
    • تماس با ما
    • پیشنهادات
Bootstrap Touch Slider
Bootstrap Touch Slider
Bootstrap Touch Slider
Bootstrap Touch Slider
Bootstrap Touch Slider
› ‹



فایل های مورد نیاز

دستور العمل مقاله فارسی
   
دستور العمل مقاله انگلیسی
   
فونت های مورد نیاز

پوستر همایش

اطلاعات بیشتر

اخبار

اطلاعات بیشتر
تاریخ جدید برگزاری کنفراس

به اطلاع علاقه مندان و پژوهشگران محترم می رساند مهلت ارسال آثار تمدید گردید.

1402/05/10

محورهای همایش

اطلاعات بیشتر
  • محور اصلی: تکنولوژی های ارتباطی، روابط عمومی زندگی و شهر هوشمند
  • سایر محورهای کنفرانس:
  • صنعت روابط عمومی، شهروندان و سازمان های مردم نهاد
  • روابط عمومی زندگی، بیان حقیقت و سواد ارتباطی
  • دانش روابط عمومی، مدیریت جامع بحران و سازمان های ناب
  • تکنولوژی های ارتباطی، مدیریت آنلاین و وجهه و اعتبار سازمان
  • مدیریت فرهنگی، پیام رسانی بحران و انقلاب جهانی روابط عمومی
  • گفتگو محور توسعه پایدار، خبر روح جامعه پویا
  • رسانه های سنتی، رسانه های اجتماعی و جامعه در حال توسعه
  • نظریه های ارتباطی، روابط عمومی و رسانه، آینده پژوهی ارتباطی
  • هوش مصنوعی، انسان ارتباطی و جامعه رفاه
  • دانش روابط عمومی، هوشمند سازی و انسان جهانی
  • شهر هوشمند، روابط عمومی و سلامت اجتماعی
  • ارتباطات ،تفکر نقادانه و خلاقیت
  • جامعه شناسی ارتباطات، مدیریت، رسانه و روابط عمومی
  • جهان متاورس و روابط عمومی هوشمند
  • صنعت روابط عمومی، سیاست و توسعه هنر و روابط عمومی؛ خلاقیت و نوآوری
  • روابط عمومی ناب، سازمان ناب و جامعه مرفه
  • روابط عمومي سبز و جامعه شناسي محيط زيست

معرفی همایش

اطلاعات بیشتر

همانگونه که ماکسیم بهار در کتاب انقلاب جهانی روابط عمومی می‌نویسد: بیش از ۳ میلیارد نفر در رسانه‌های اجتماعی حضور دارد که با هم در ارتباط اند و همه چیز آنها به اشتراک گذاشته شده است بیش از ۳.۸ میلیارد نفر در سراسر کره زمین از جمعیت ۷.۶۶ میلیارد نفر جمعیت جهان در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی حضور دارند و به عنوان یک شهروند در موضوعات مختلف اظهارنظر می‌کند. تا ده سال پیش آزادی بیان مختص حیطه روزنامه‌نگاران حرفه‌ای بود اما امروزه نیمی از جمعیت جهان به سادگی اظهار نظر می‌کنند و مواضع حاکمیت را به نقد می کشند و در شکل گیری افکار عمومی موثر هستند.

 جهان ما به شدت در حال تغییر است. شهروند قرن بیستم به زودی به شهروند جهانی بدل خواهد شد که در آن ملیت، قومیت و نژاد کمترین اهمیت را خواهند داشت.

سازمان های اجتماعی که روزی قدرت بلامنازع تولید و خدمت بودند، امروزه رفته رفته جای خود را به شبکه‌های اجتماعی می دهند که در آن قدرت نه بر اساس مالکیت رسانه که بر مبنای تولید محتوای فاخر قراردارد. این امر همه شئون زندگی اجتماعی را تحت سیطره خود قرار داده است تا جایی که در عرصه سیاست نیز قدرت در داشتن بمب اتم یا ارتش تا دندان مسلح نیست که توانمندی یک دولت و رئیس جمهور در شبکه‌سازی ، تیم‌سازی و تصمیم‌سازی جهانی در جهت رسیدن به خواسته ها و منافع ملت خود است.

سخیف سخن گفتن در دنیای ارتباطی امروز تنها باعث کدورت همسایگان و دولت هایی است که نقاط مشترکی با ما دارند و تداوم چنین سیاستی زمینه موفقیت دشمنان را فراهم خواهد نمود و فرصت های ارتباطی یک کشور را سلب خواهد کرد.

 همچنین تکنولوژی‌های ارتباطی سازمان های رسمی را به سازمان های ناب و شفافی بدل نموده که برای ارائه خدمات به مکان و زمان نیاز ندارند و ناب سازی، سازمان های اجتماعی را به قدرت های توسعه بدل نموده است.

در این میان هوشمند سازی نیز به یاری شهروندان شتافته و جهان متاورس؛ دنیای جدیدی از زندگی را برای یکایک ما فراهم آورده است. اکنون بیان حقیقت به طریقی که مردم آن را درک می‌کنند و به سادگی انجام می‌شود و روابط عمومی فراتر از یک دانش، فرهنگ ها را یکپارچه نموده و حاکمیت ها و ایدوئولوژی ها را مسخ نموده و زیر سلطه نقادی شهروندان کشانده است تا جایی که دانش روابط عمومی به عنوان دانش زندگی الهام‌بخش آینده ای با ارزش های والای انسانی و الهی است.

 این دانش مولف و کاربردی با چشم اندازهای سرمایه گذاری فرهنگی، هوشمندسازی، پس انداز اجتماعی و نشاط آفرینی گام های اساسی را برای تبدیل روابط عمومی به یک تفکر ماندگار نموده است. تفکری که  بر مبنای آن انسان ها بر اساس اصل احترام و کرامت تحقق منافع خود را در حصول منافع دیگران و جهان پیرامون می‌دانند و اجازه نمی دهند تا منابع و سرمایه‌های کشور به عنوان هدیه های الهی برای بشریت به سادگی سوخت و نابود شوند و به دلیل عدم وجود تفکر روابط عمومی مبتنی بر ارتباطات پایدار، ناب اندیشی، خلاقانه عمل نمودن و توجه به نقادی خردمندانه باعث اتلاف منابع و سرمایه‌های بشری گردد.

 مهمترین ویژگی چنین تفکری توجه به خرد جمعی و کارگروهی،  مبارزه مستمر با اتلاف ها و هدررفت ها، اتخاذ تصمیم صحیح و مطلوب و انجام کار درست بر مبنای گفتگو محوری و مستمع باوری بر سر میز مذاکره است.

هادی زمانی

رئیس کنفرانس

ISC

تا همایش ...

130 روز

تاریخ های مهم

مهلت ارسال اصل مقالات : 1402/10/15
برگزاری کنفرانس : 1402/11/09
اعلام نتایج داوری : 1402/10/30

برگزار کنندگان

حامیان

خبر تصویری

1
2
3
4
5

آمار بازدید

6 بازدید امروز 9046 بازدید کل 1 کاربران آنلاین 1830 بازدید این صفحه
ثبت نام در همایش قدم اول جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش !
ورود به سامانه کاربران ارسال مقاله ، رهگیری مقالات و...
تاریخ های مهم تاریخ ارسال مقالات ، اعلام نتایج
محورهای همایش
پوستر همایش
ارتباط با ما

دسترسی سریع


  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • مدیریت سایت

پیوند ها


  • سومين كنفرانس بين المللي رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران
  • فصلنامه جامعه شناسي ارتباطات
  • موسسه آموزش عالي دانش پژوهان پيشرو
  • پایگاه اطلاع رسانی همایشها و کنفرانس های کشور
  • پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
  • وزارت علوم تحقیقات و فناوری

آدرس دبيرخانه


  • دبیرخانه کنفرانس: اصفهان. بلوار کشاورز. چهارراه مفتح. مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • تلفن تماس: 19 - 37779914 (031) داخلی 307
  •  پست الکترونیک: nipr@daneshpajoohan.ac.ir

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار ( ویرایش 10.0.5.2)